fbpx

Kehitysprojektit

Toteutamme yrityksille ja organisaatioille erilaisia asiakaslähtöisiä ja palvelumuotoilua hyödyntäviä kehitysprojekteja, joissa toimimme projektin johtajana ja toteuttajana tai työskentelemme osana asiakkaan kehitystiimiä.

Qaswua toteuttaa erilaisia palvelumuotoilun projekteja

Asiakaslähtöinen kehitysprojekti avaa mahdollisuudet

Kehitysprojekti voi olla yrityksen tai organisaation ensimmäinen kosketuspiste palvelumuotoiluun, jolloin se pääsee kokeilemaan palvelumuotoilun prosessia, menetelmiä ja työkaluja kehittämisessä. Usein tämän kautta avautuukin parhaiten palvelumuotoilun mahdollisuudet ja hyödyt - mikä sitten taas innostaakin oppimaan ja oivaltamaan lisää sekä hyödyntämään palvelumuotoilua yhä laajemmin asiakaslähtöisen toiminnan edistämisessä ja toteuttamisessa.

Miksi Qaswua mukaan kehitysprojektiin?

Toteutamme yrityksille ja organisaatioille erilaisia asiakaslähtöisiä ja palvelumuotoilua hyödyntäviä kehitysprojekteja, joissa voimme toimia asiakkaamme tarpeesta riippuen projektin johtajana ja toteuttajana tai osana asiakkaan omaa kehitystiimiä. Mikäli siis haluatte ulkoistaa projektin meille kokonaisuudessaan, osittain tai hyödyntää osaamistamme ja työpanostamme sisäisen tiiminne jäsenenä – olemme kuin kala vedessä näissä kaikissa rooleissa ja vastuissa.

Meidän kanssamme projektit ovat aina varmoissa käsissä

Asiantuntijoillamme on laaja-alainen ja pitkä kokemus erilaisista kehitysprojekteista niin palvelumuotoilun kuin liiketoiminnan ja osaamisen kehittämisen parissa. Asiakaslähtöisten kehitysprojektien johtamisesta ja toteuttamista onkin meille kertynyt jo hyvin mittavaa kokemusta, sillä asiantuntijamme ovat työskennelleet niiden parissa jo yli 10-15 vuoden ajan. He tuovatkin kehitysprojekteihin aina vankan osaamisensa projektien tavoitteen mukaisesta etenemisestä sekä muotoilijan asiakaslähtöisen kehittämisotteen, työkalupakin, innostavan ja innovatiivisen kehittämisotteen.

Kiinnostuitko yhteistyöstä kanssamme?

Ota rohkeasti yhteyttä ja keskustellaan teidän kehitysprojektiin liittyvistä tarpeistanne.

Millaisia projekteja toteutamme?

Asikaslähtöinen kehitysprojekti on usein toiselta nimeltään palvelumuotoiluprojekti, etenkin jos siinä kehittäminen kohdistuu asiakas-/työntekijäkokemuksen, palvelun, palvelupolun tai sen yksittäisen osan sekä laajimmillaan kokonaisen palveluliiketoiminnan kehittämiseen. Näissä kaikissa kehitysprojekteissa autammekin teitä erittäin mielellämme.

Alle olemme koonneet muutamia esimerkkejä asiakaslähtöisistä kehitysprojekteista / palvelumuotoiluprojekteista, joissa osaamistamme ja asiantuntemustamme voidaan hyödyntää. Toki paljon muunkinlaisia projekteja teemme ja toteutamme, joten kannattaa olla rohkeasti yhteydessä, niin voimme keskustella tarkemmin, miten voisimme olla juuri teille parhaiten avuksi.

Kehitystarpeiden tunnistaminen ja ratkaisujen kehittäminen

  • Asiakas- ja käyttäjätutkimukset
  • Asiakaspolkujen tunnistaminen ja kehittäminen
  • Asiakaskokemuksen mittaaminen ja seuranta
  • Palvelun ongelmakohtien tunnistaminen ja kehittäminen
  • Nykyisten palvelujen tuotteistaminen ja hinnoittelun kehittäminen
  • Yrityksen tai organisaation sisäisten palvelujen, prosessien, toimintamallien ja rakenteiden kehittäminen

Mahdollisuuksien tunnistaminen ja uusien ratkaisujen kehittäminen

  • Asiakas- ja käyttäjtutkimukset
  • Uuden palveluinnovaation kehittäminen
  • Uuden palveluidean markkinapotentiaalin kartoittaminen
  • Uusien lisä- ja tukipalvelujen kehittäminen
  • Uuden palveluidean testaaminen ja konseptointi
  • Uuden palvelun arvolupauksen ja liiketoimintamallin kehittäminen
  • Uuden palvelun pilotointi-, lanseeraus- ja/tai implementointisuunnitelman laatiminen

Asiakkaitamme ja kumppaneitamme

Haluaisitko toteuttaa projektin kanssamme?

Ota rohkeasti yhteyttä ja keskustellaan teidän kehitysprojektiin liittyvistä tarpeistanne.